[O2] Co to za Błąd

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bubolak
    Classic
    • 2010
    • 21

    [O2] Co to za Błąd

    Zamieszczone przez mirek_p11
    nic tylko kupować tomasony i zakładać na furmankę
    za dużo będzie tych octavii na tomasonach :P
  • adamzg
    Ambiente
    • 2008
    • 155

    #2
    [O2] Co to za Błąd

    Witam zapalił mi sie na pomarańczowo taki mały silniczek i wyskoczył mi taki błąd jak to naprawić? i czy mogę z tym tak jeździć?

    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Control Module Part Number: 03G 906 021 JC HW: 03G 906 021 AB
    Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 0142
    Software Coding: 0000072
    Work Shop Code: WSC 73430 000 00000
    2 Faults Found:

    001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High
    P0473 - 000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 8
    Mileage: 105033 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 14:12:52

    Freeze Frame:
    RPM: 2016 /min
    Speed: 86.0 km/h
    Load: 46.7 %
    Voltage: 14.21 V
    Mileage: 240 km
    Temperature: 540.0°C
    Absolute Pres.: 1907.4 mbar

    005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics
    P1698 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 11.70 V
    Bin. Bits: 00101100
    Bin. Bits: 11000000
    (no units): 0.0


    Readiness: 1 1 0 0 0

    Komentarz

    • maxpaynemm
      RS
      • 2008
      • 1764
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Prawdopodobnie psuje się czujnik spalin (sonda lambda?) i chyba masz problem z czujnikiem położenia kierownicy.

      Nie znam sie na 100% ale może ktos Ci potwierdzi
      Ubezpieczenia Komunikacyjne OC, AC, NNW - ZAPRASZAM

      Spalanie - Motostat.pl

      Komentarz

      • kropeck
        RS
        • 2009
        • 2319
        • Octavia II (1Z3)
        • BLF 1.6 FSI 115 KM

        #4
        Tej drugi błąd, to coś z tempomatem - nawet jest sugestia, żeby sprawdzić sterownik kierownicy:


        18106/P1698/005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics

        Possible Symptoms
        Cruise Control not Working
        Possible Causes
        Fault Code stored in Steering Wheel Electronics
        Possible Solutions
        Check Steering Wheel Electronics for Fault Codes
        Special Notes
        Often seen in combination with 00895 being stored in Steering Wheel Electronics.
        Category: Fault Codes
        Pozdrawiam,
        Michał

        Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          To jest o ile pamiętam czujnik ( G450 ) ciśnienia spalin na DPF-ie. Masz filtr cząstek stałych ( DPF ), może się trochę przytkał? Trzeba przelecieć się trochę ( 20 - 30 km ) po trasie na 5 / 6 biegu może się przepali...
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • adamzg
            Ambiente
            • 2008
            • 155

            #6
            Zamieszczone przez kowal 2002
            To jest o ile pamiętam czujnik ciśnienia spalin na DPF-ie. Masz filtr cząstek stałych ( DPF ) ?
            Tak mam, A mogę tak jeździć czy nie za bardzo

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              Zamieszczone przez adamzg
              Zamieszczone przez kowal 2002
              To jest o ile pamiętam czujnik ciśnienia spalin na DPF-ie. Masz filtr cząstek stałych ( DPF ) ?
              Tak mam, A mogę tak jeździć czy nie za bardzo
              Nie mam DPF-a więc nie wiem czy auto sygnalizuje w jakiś sposób potrzebę oczyszczenia DPF-a ( zapala jakąś kontrolkę DPF czy wywala właśnie MIL ( ten pomarańczowy silniczek ) ). Generalnie jeśli to zapchany DPF to trzeba go raczej szybko wyczyścić ( w sensie wypalić w trasie ), bo jak się zasyfi na amen to potem tylko wymiana na nowy.
              Możliwe, że to jednak tylko problem z czujnikiem więc dla pewności warto by zobaczyć jak wygląda wtyczka/przewody od tego czujnika ( może są uszkodzone ).
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • maxpaynemm
                RS
                • 2008
                • 1764
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Jesli to zanieczyszczenie DPF-a to śmignij sobie na trasę ze 300km chociaż, to chyba najtańszy ze sposobów oczyszczenia DPF-a i przyu okazji wycieczka weekendowa :szeroki_usmiech
                Ubezpieczenia Komunikacyjne OC, AC, NNW - ZAPRASZAM

                Spalanie - Motostat.pl

                Komentarz

                • mecenasik
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 105

                  #9
                  Witam.
                  Jestem świeżak więc powiem tylko, że instrukcja podaje aby w przypadku zapalenia sie kontrolki od DPF jechać samochodem co najmniej 60km/h przez ok 15 min. Nie wiem skąd kolega Maxpaynemm wziął 300 km trasy.
                  Pozdrawiam.
                  Błażej

                  Skodzinka z wyciętym DPF

                  Komentarz

                  • Enriquez
                    RS
                    • 2009
                    • 7685
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    ale jemu się zapaliła kontrolka silnika a nie dpf... (rozumiem że taka jest w ogóle)
                    Pozdrawiam
                    Marcin

                    Komentarz

                    • mecenasik
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 105

                      #11
                      Masz rację. Odniosłem się tylko do wypowiedzi kolegi Maxpaynemm.
                      Jest kontrolka od DPF i wygląda jak tłumik.
                      Znowu podeprę się instrukcją - ludzie rzadko do nich zaglądają, która podaje, że kontrolka w kształcie silnika oznacza problem ze składem spalin.
                      Pozdrawiam.
                      Błażej

                      Skodzinka z wyciętym DPF

                      Komentarz

                      • szkoda
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 22543

                        #12
                        Zamieszczone przez mecenasik
                        Znowu podeprę się instrukcją - ludzie rzadko do nich zaglądają, która podaje, że kontrolka w kształcie silnika oznacza problem ze składem spalin.
                        kontrolka w kształcie silnika może oznaczać mnóstwo różnych rzeczy.
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz

                        • adamzg
                          Ambiente
                          • 2008
                          • 155

                          #13
                          Instrukcja Obsługi strona 34 ta kontrolka mi się świeci z tymi wentylatorkami?

                          Komentarz

                          • heretyk
                            Rider
                            • 2009
                            • 549
                            • Octavia III (5E3)
                            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                            #14
                            Panowie ja wpodobnej sytuacji.
                            Dzisiaj zapalila mi sie kontrolka silnika.

                            Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
                            Control Module Part Number: 03G 906 021 RH HW: 03G 906 021 AB
                            Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000AG 1343
                            Software Coding: 0000078
                            Work Shop Code: WSC 73430 000 00000
                            VCID: 76E8E4863E9D2BAC
                            1 Fault Found

                            001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High
                            P0473 - 000 - - - Intermittent
                            Freeze Frame
                            Fault Status: 00100000
                            Fault Priority: 2
                            Fault Frequency: 50

                            Freeze Frame
                            RPM: 0 /min
                            Speed: 0.0 km/h
                            Load: 0.0 %
                            Voltage: 12.31 V
                            Mileage: 220 km
                            Temperature: 42.0°C
                            Absolute Pres.: 1734.0 mbar


                            Skasowalem i po 10km to samo. Nie jest to zapchany DPF bo od tego jest inna kontrolka, pozatym samochod goniony tylko po autostradie wiec sie nie ma jak zapchac. Problem w tym ze jutro z ranca musze jechac w dluuga trase i nie wiem czy wszystko przepakowaywac i brac druga octe /koszty benzyny :evil: / Czy moze to blad srednio powazny :?:
                            Zostały mi czesci, po szkodniku:
                            VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
                            Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

                            Komentarz

                            • german81
                              L&K
                              • 2010
                              • 1414
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                              #15
                              najprawdopodobiej czujnik róznicy cisnien (g450) wyzionał ducha .mozna ztym jezdzic dopuki DPF sie nie zasyfi
                              diagnostyka vag 602-614-253

                              Komentarz

                              • heretyk
                                Rider
                                • 2009
                                • 549
                                • Octavia III (5E3)
                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez german81
                                najprawdopodobiej czujnik róznicy cisnien (g450) wyzionał ducha .mozna ztym jezdzic dopuki DPF sie nie zasyfi
                                Dla potomnych:

                                Czujnik wyjalem, podmuchalem, poogladalem. Skasowalem blad i zrobilem 60 km. przy kolejnym rozruchu powtorka z rozrywki. Wkurzylem sie i kupilem uzywke g450. jako ciekawostka oryginalna czesc produkcji US ma numer 03G906051A. Mozna natomiast zalozyc czujnik z audi nr części 07Z906051B nr BOSCH 0281002760
                                Wlasnie zrobilem 1000km i wszystko gitezz.
                                Zostały mi czesci, po szkodniku:
                                VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
                                Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

                                Komentarz

                                Pracuję...